مجله علمی خبری

پورتال خبری و سبک زندگی،آموزش مهارت های کاربردی

۳ سریال علمی تخیلی جدید سرویس نتفلیکس که بزودی منتشر می‌شوند

۳ سریال علمی تخیلی جدید سرویس نتفلیکس که بزودی منتشر می‌شوند

علاقه سرویس نتفلیکس به ساخت سریالای جدید و اورجینال بر کسی پوشیده نیس و این شرکت تازگیاً درخواست ساخت سه سریال علمی تخیلی جدید به اسمای «فرقه اکتبر» (October Faction)، «آی لند» (The I-Land) و «راهبه جنگجو» (Warrior Nun) رو صادر کرده تا بازم بر مجموعه اورجینال این شرکت اضافه بشه. غول دنیای استریمینگ درزمان سالای گذشته سریالای اورجینال بسیاری تولید کرده و سال ۲۰۱۸ یکی از بهترین چند سال واسه این شرکت بوده.
در سال الان تماشاگر پخش تعدادی از بهترین سریالای ساخت این سرویس بودیم که در میان بهترین سریالای سال قرار می گیرن.

در هفته های گذشته تماشاگر پخش سریالای «دیوونه» (Maniac)، فصل دوم سریال «خرابکار آمریکایی» (American Vandal)، سریال جدید «پلیس خوب» (The Good Cop)، فصل پنجم سریال انیمیشن «بوجک هورسمن» (BoJack Horseman) و البته فصل دوم سریال «مشت آهنین» (Iron Fist) بودیم. اما این تنها ذره ای از برنامه های سرویس نتفلیکس واسه ماه سپتامبر و چند ماه باقیمونده از سال ۲۰۱۸ه. مثلا در سریال درام و علمی تخیلی «آی لند» که رسیدن لابوت نقش شورانر اونو رو دوش داره، کیت بووسوورث و الکس پتیفر بازی می کنن که داستانی بین سریالای «گمشدگان» (Lost) و «بازمانده» (Survivor) داشته و انتظار میره موفقیتی دیگه رو واسه سرویس نتفلیکس رقم بزنه. براساس اخباری که در روزای گذشته منتشر شده، نتفلیکس همزمان روی سه پروژه سریالی متمرکز شده و هر سه رو با هم منتشر می کنه.

سریال «فرقه اکتبر»

این سریال جدید که براساس یه کتاب کمیک بوکی موفق نوشته استیو نایلز ساخته شده، داستان دو شکارچی هیولا به اسمای فرد و دلوریس رو روایت می کنه که بعد از مرگ پدر فرد و همراه با بچه های نوجوانشان به شهر دوران کودکی خود در نیویورک برمی گردن. در حالی که اونا باید با خونواده جدید خود کنار بیان، فرد و دلوریس باید هویت خود به عنوان اعضای یه سازمان مقدس رو از بقیه مخفی نگه دارن و خیلی زود میفهمن که شهر دوران کودکی شون اونطور که فکر می کردن نیس.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ۱۵ فیلم شاهکاری که نگاه شما به زندگی را به طور کلی تغییر خواهند داد [قسمت اول]

سریال «آی لند»

سریال جدید «آی لند» یه سریال ماجراجویانه و علمی تخیلی جدیده. براساس داستان این سریال، ۱۰ نفر تو یه جزیره خشن و مرگبار از خواب بیدار می شن بدون این که بدونن کی هستن، چه اتفاقی براشون افتاده و چیجوری از این جزیره سر درآورده ان. اونا در ادامه، سفری سخت و پرماجرا رو واسه برگشت به خونه شروع می کنن و خیلی زود میفهمن که دنیای جزیره اون طور که فکر می کنن نیس.
در روبرو شدن با چالشای سخت روانی و فیزیکی جزیره، اونا باید به بهترین شخصیت خود رسیده و یا در بدترین شخصیت خود با مرگ مواجه شن.

سریال «راهبه جنگجو»

سریال جدید «راهبه جنگجو» که براساس یه سری مانگا ساخته شده داستان یه راهبه ۱۹ ساله رو روایت می کنه که یهو تو یه مرده شورخانه از خواب بیدار شده و دستگاهی کار گذاشته شده در پشتش رو کشف می کنه.
ایشون خیلی زود می فهمه که جزئی از یه پیمان باستانی واسه مقابله با شیاطین و هیولاها در روی زمینه و نیروهای قدرتمندی که نماینده بهشت و جهنم هستن واسه پیدا کردن و کنترل اون تلاش می کنن.

هنوز هیچ تاریخ انتشار دقیقی واسه این سه سریال علمی تخیلی جدید به وسیله سرویس نتفلیکس اعلام نشده.

نقدی کوتاه بر سریال جدید و مهیج «جک رایان» از سرویس اینترنتی آمازون

۷ سریال انیمه دیدنی واسه کسایی که چیزی در مورد این ژانر نمی دونن

۹ قاتل سریالی که در فصل دوم سریال «شکارچی ذهن» به اونا پرداخته می شه