مجله علمی خبری

پورتال خبری و سبک زندگی،آموزش مهارت های کاربردی

بنیانگذار بلوک چین، الکترونیوم را می ستاید، امنیت آن را با بیت کوین مقایسه می کند – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

بنیانگذار بلوک چین، الکترونیوم را می ستاید، امنیت آن را با بیت کوین مقایسه می کند – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

دانشمند مشهور جهانی خود را فردی می داند که «بیشتر از هر کس دیگری در این سیاره به فکر بلوک چین بوده است. من یک دیدگاه واقعا بلندمدت از این فناوری دارم.”

دیدگاه های او در مورد Electroneum

استورنتا اخیراً با ریچارد الز، سرور Electroneum ملاقات کرد و طی یک مکالمه به او گفت: “من متوجه هستم که شما با Blockchain Moderated و اثبات مسئولیت پروتکل.

 

«خوشحالم که تشخیص می دهم و فضای طراحی را درک کرده اید. همچنین، به اندازه کافی منعطف و ذهن باز هستید تا همچنان در حال بررسی نحوه دستیابی به ترکیب ترکیبی باشید. و این چیزی است که من می توانم از صمیم قلب جذبش کنم.”

او در ادامه گفت که بسیاری از پروژه‌های ارزهای دیجیتال مفهوم مطابق با مقررات را می‌سازند. او گفت که دیگران به دنبال راه هایی برای افزودن ارزش مانند Electroneum برای کاربر محیطی هستند. او گفت که چیزهای دیگری نیز شامل ویژگی های غیرمتمرکز هستند و برای ایمن تر کردن ارزهای دیجیتال و سازگار با محیط زیست رد می کنند.

چیزی که در مورد Electroneum برای Stornetta جذاب است

دکتر استورنتا توضیح داد که چه چیزی در مورد Electroneum برای او بسیار جذاب است: “من به ویژه شرکت‌هایی را تحسین می‌کنم که هدف بلندمدتی بیش از حد از سودآوری دارند، اما در واقع به طور کلی بهتر است.”

«من به طور همزمان شرکت‌هایی را تحسین می‌کنم که در مورد ابزارهای خود برای رسیدن به اینجا به آنجا می‌پذیرند. این شامل یافتن راه هایی برای همزیستی با محیط نظارتی به جای جستجو برای براندازی آن است. همچنین، یافتن راههایی برای ایجاد موارد استفاده برای افراد واقعی که تابع هش را از سوراخی در زمین نمی‌دانند.”

اولاً، او گفت که Electroneum یک “جاه طلبی بلندمدت” برای انجام کارهای خوب و خوب انجام می دهد. ، شما یک راه عملی برای ارزش گذاری فوری برای کاربر نهایی دارید.»

پروژه GigFair Electroneum

ریچارد الز پروژه GigFair Electroneum را توضیح داد. این شبیه به بازار آنلاین خدمات فریلنسری Fiverr در بسیاری از جهات به جز آن بازگشایی اقتصاد دیجیتال جهانی برای جهان بدون بانک با پرداخت خدمات ارائه دهنده در ارزهای دیجیتال ETN با کارمزدهای بسیار پایین.

اسکات استورنتا گفت که GigFair یک راه عالی برای افزودن ارزش برای کاربران نهایی Electroneum است.

“Electroneum ارزش زیادی برای کاربر نهایی ایجاد می کند. بنابراین، برای من، این واقعیت است که شما کاربرانی دارید که می توانید برای مدت کوتاهی مقداری ارزش را مشاهده کنید. مدت پایدار است به این معنی است که پروژه شما را از بسیاری دیگر متمایز می کند.

مشترکاو تاکید کرد که Electroneum به مردم در حال توسعه امکان می دهد با ارزهای دیجیتال بهتر زندگی کنند و گفت که در این دیدگاه است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   معرفی دقیق ترین تجهیزات آزمایشگاهی

استورنتا بیت کوین و الکترونیوم را مقایسه می کند

استورنتا در توضیح اینکه چگونه به Electroneum نگاه می کند، به Ells گفت: “به نظر من بیت کوین کار بسیار خوبی بود، اما به نوعی راه حلی بود که به دنبال یک مشکل بود.”

در مقابل، Electroneum یک واحد انتزاعی ارز را مستقیماً روی ETN و به چیزی که ارزش ذاتی دارد، پشتوانه می‌کند، که در ترکیب با ایده یک اکوسیستم GigFair را دارد و سؤالی را ارائه می‌دهد که می‌تواند رمزگشایی شود. آن است.”

Stornetta و Electroneum

صحبت از امنیت شبکه

اسکات استورنتا رکورد را در مورد قدرت هش و شبکه امنیت ایجاد کرد که با هم ریچارد الز و هم کریس هریسون، رئیس بلوک چین Electroneum.

استورنتا گفت: «من فکر می‌کنم اساساً این تصور است که قدرت هش بیشتر، رکوردهای اساسی را ایمن‌تر می‌کند. “فقط در یک معنای بسیار محدود درست است، اما به عنوان یک تز و محرک اساسی، این نتیجه به یک نتیجه گیری بسیار ناکارآمد می شود.”

«فکر می‌کنم این واقعاً مهم است و بنابراین می‌خواهم خود را با چیزی که شما می‌گویید را فراموش کنم. این ثابت می‌کند که یکپارچگی ثبت تعداد موجودات غیر همسویی است که بلوک‌ها را می‌سازند.”

او همچنین گفت: “این واقعاً اساسی است زیرا اعتماد به رکورد در نهایت یک مشکل فنی نیست، بلکه یک مشکل مهندسی اجتماعی است. و رمزنگاری بیشتر قابل اعتماد است.» او نتیجه گرفت: «بنابراین من فکر می کنم که این بینش بسیار ارزشمند است.»

مجاز در مقابل بدون مجوز

 

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/

 

«ما (شرکای یوگن) احساس می‌کنیم که راه‌حل‌های نهایی تا حدودی ترکیبی بین‌مجاز و بدون مجوز هستند، دقیقاً همان بلوک چین تعدیل‌شده Electroneum است.

او گفت: «اما به همان اندازه مهم، به عنوان یک استراتژی حرکتی، ما فکر می‌کنیم که از سمت مجاز وارد می‌شوند، مسیر بهتری برای رسیدن به ترکیبی بهینه نسبت به افرادی که از طرفی بدون مجوز وارد می‌شوند، خواهند بود. داشت.» .

و یک بار دیگر تأکید کرد که «انطباق مقرراتی Electroneum و امیدواری به اینکه در نهایت می‌توان این نگرانی‌های نظارتی را برطرف کرد، نشان‌دهنده کامل این احساس ما است که شروع کار با مجوز با هدف حرکت به سمت ترکیبی بین مجاز و بدون مجوز است. . این به یک نقطه شروع تاکتیکی بهتر است.”