مجله علمی خبری

پورتال خبری و سبک زندگی،آموزش مهارت های کاربردی

نکاتی که هنگام خرید املاک باید در نظر بگیریم

نکاتی که هنگام خرید املاک باید در نظر بگیریم

املاک

 

بسیاری از مردم طراحی خوب را با اندازه اشتباه می گیرند و تصور می کنند که خانه های بزرگتر – تنها به دلیل اندازه – آنها را راحت تر در خود جای می دهد. این یک افسانه است. یک خانه با تفکر طراحی شده می تواند فضای خود را به حداکثر برساند در حالی که یک خانه بزرگ می تواند هزاران فضا را هدر دهد.

وام سخت، نوعی وام کوتاه مدت، به جای وام دهنده سنتی ، از یک وام دهنده پول سخت می آید. وام های پول سخت شامل افراد یا شرکت های خصوصی می شود که خود ملک یا دارایی دیگری را به عنوان وثیقه می پذیرند. اگر روش‌های سنتی کمتری را برای گرفتن وام ترجیح می‌دهید یا وام‌دهنده درخواست وام یا وام مسکن شما را رد می‌کند، ممکن است به دریافت وام با پول سخت فکر کنید.

خانه‌های جدید برای ماندگاری ساخته می‌شوند، بنابراین صاحبان خانه‌هایی که املاک نوساز خریداری می‌کنند، اغلب با هزینه‌های نگهداری ماهانه کمتری روبرو هستند. بر اساس نظرسنجی مسکن آمریکا، 26 درصد از صاحبان خانه ها 100 دلار یا بیشتر در ماه برای هزینه های نگهداری هزینه می کنند.

این مفهوم ممکن است برای شما غریب به نظر برسد، حتی اگر برای مدت طولانی در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرده باشید. پس از جمع آوری لیست گسترده ای از سرمایه گذاری ها، به پرتفوی خود به عنوان راهی برای پیگیری رزومه سرمایه گذاری املاک خود فکر کنید. بیایید به برخی از نکات و نحوه نمایش مجموعه کامل املاک و مستغلات خود بپردازیم. ساختن یک پورتفولیوی قوی پایه و اساس درک رویکرد کلی منحصربفرد شما در زمینه سرمایه گذاری املاک و پرتفوی املاک را ایجاد می کند.

اینترنت شیوه خرید و جستجوی خانه را به شدت تغییر داده است. برای اینکه ببینید کدام خانه‌ها برای فروش هستند، لازم نیست فقط به آژانس‌های املاک، تابلوهای فروش و آگهی‌های روزنامه اعتماد کنید. اکنون، می‌توانید یک تور مجازی کامل از خانه‌ای که در بازار وجود دارد، از اتاق خواب یا محل کار خود داشته باشید. برای شروع کاوش در خانه ها در بخش های مختلف کشور آماده اید؟ از یکی از این وب سایت ها – یا برنامه های شکار خانه مربوطه آنها – برای شروع جستجوی صاحب خانه جدید خود استفاده کنید.

خانه شهری که خانه شهری نیز نامیده می شود، نوعی از خانه است که دارای چندین طبقه است و حداقل دو دیوار آن را با سایر خانه ها مشترک است. این ساختمان ها اغلب بلند و در عین حال نازک هستند و به خانه های شهری دیگر در یک ردیف طولانی متصل هستند. آنها بیشتر در مناطق شهری و حومه شهر محبوب هستند.

پهنه b چیتگر 

وقتی یک ملک کلید در دست می‌خرید، خانه‌ای می‌خرید که فوراً جریان نقدی کسب می‌کند. شما در زمان صرفه جویی می کنید زیرا مجبور نیستید به دنبال مستاجر باشید. شما همچنین در پول خود صرفه جویی می کنید زیرا لازم نیست نگران هزینه های حمل و نقل باشید (تقویت هزینه های مالکیت خانه بدون مستاجر.)

همچنین، بهترین زمان برای خرید خانه همیشه زمانی نیست که موجودی کالا در بالاترین حد خود قرار دارد یا زمانی که قیمت ها کمترین مقدار را دارند. اینها فاکتورهای مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند، اما شرایط بازار گسترده تر و نیازهای شخصی شما نیز نقش مهمی دارند. نتیجه؟ در تمام فصول می توانید خانه پیدا کنید.

پیش خرید آپارتمان در شهر قدس 

خانه‌های جدید برای ماندگاری ساخته می‌شوند، بنابراین صاحبان خانه‌هایی که املاک نوساز خریداری می‌کنند، اغلب با هزینه‌های نگهداری ماهانه کمتری روبرو هستند. بر اساس نظرسنجی مسکن آمریکا، 26 درصد از صاحبان خانه ها 100 دلار یا بیشتر در ماه برای هزینه های نگهداری هزینه می کنند.

مدیر املاک فردی یا نهادی است که توسط مالک ملک برای نظارت و مدیریت امور روزانه سرمایه گذاری در املاک استخدام شده است. مسئولیت های مدیر املاک شامل تنظیم و جمع آوری اجاره، رسیدگی به درخواست های نگهداری، پر کردن واحدهای خالی و به طور بالقوه تعیین بودجه برای ملک است. مدیران املاک اغلب از اموالی مراقبت می کنند که سرمایه گذاران املاک یا در نزدیکی آن زندگی نمی کنند یا نمی خواهند شخصاً آن را مدیریت کنند. مدیر املاک بسته به نیاز مالک می تواند یک نفر یا کل شرکت مدیریت باشد.

مرحله آخر شامل هر نوع افزودنی دیگری است که می خواهید به ملک خود اضافه کنید، از جمله هر سازه در فضای باز مانند عرشه یا پاسیو، راهرو یا هر محوطه سازی . این پروژه ها ممکن است در اواسط فرآیند ساخت خانه، همراه با برخی از مراحل ذکر شده در بالا، تکمیل شوند. البته، هر گونه اضافه شدن به خانه شما نیز به کل هزینه پروژه می افزاید.

شما تایید اولیه برای وام مسکن را دریافت کرده اید و شاید ماه ها – شاید بیشتر – را صرف جستجوی خانه رویایی خود کرده اید. شما عکس‌ها و اندازه‌گیری‌ها گرفتید و در چشم ذهنتان در حال تزیین و تزیین مجدد بوده‌ای.شاید حتی بالاتر از قیمت درخواستی پیشنهاد داده باشید، فقط برای اینکه شانس بیشتری برای مهر و موم کردن معامله داشته باشید. هنگامی که همه قرارداد را امضا کردند، به نظر می رسید که فقط روز شماری تا بسته شدن است.

محدودیت سند یک محدودیت در نحوه استفاده از ملک خود است. محدودیت‌های سند می‌توانند آنچه را که می‌سازید و برخی فعالیت‌های دیگر را که ممکن است در زمین خود دنبال کنید، محدود کند. این محدودیت‌ها اغلب شامل انجمن مالکان خانه (HOA) می‌شود که نوعی جامعه محدود شده با عمل است.

اگر در حال تلاش برای خرید خانه هستید یا می خواهید وام مسکن فعلی خود را در آینده نزدیک تامین مالی کنید، مهم است که از وضعیت بازار مسکن آگاه باشید. اگر به دنبال فروش هستید، درک پویایی بازار محلی به همان اندازه کلیدی است. در این گزارش، ما نگاهی به همه چیز خواهیم داشت، از نرخ‌ها گرفته تا موجودی و حقوق صاحبان خانه. اگر فروشنده هستید، اوضاع هنوز بسیار عالی است.

خرید خانه برای اکثر مردم یک معامله بزرگ و گامی مهم در جهت ثروتمند شدن است. و موارد زیادی برای دریافت از قبل تایید، یافتن خانه مناسب و مذاکره در مورد قیمت منصفانه با فروشنده وجود دارد. بنابراین، هنگامی که به مرحله پایانی رسیدید، ممکن است احساس کنید که در خانه آزاد هستید. اما بسته شدن فرآیند بسیار دقیقی است و اگر مدارک نادرست باشد یا تاریخ یا امضا نداشته باشد، می تواند خرید خانه شما را به خطر بیندازد.

املاک کلید در دست قطعاتی از املاک و مستغلات هستند – خواه خانه، دوبلکس یا آپارتمان – که کاملاً کار می کنند و آماده اجاره فوری شما هستند. به این ترتیب، آنها نیاز به تلاش اولیه یا کمی از سرمایه گذاران ندارند، به این معنی که شما می توانید در املاک خود بسیار سریعتر از یک پروژه وقت گیرتر، مانند ورق زدن خانه ، درآمد ایجاد کنید .

چه به دنبال خانه اول خود باشید یا یک ملک سرمایه گذاری جدید ، احتمالاً به اصطلاحات زیادی در مورد سبک خانه و ساختار آنها توجه کرده اید. درک این اصطلاح می تواند به شما کمک کند خانه مورد نظر خود را پیدا کنید، مسائل رایج برای بازرسی خانه خود را پیش بینی کنید و مزایای مربوط به انواع خاصی از خانه را بیاموزید.

اگر برای اولین بار خریدار خانه هستید، احتمالاً سوالات زیادی در مورد نحوه عملکرد فرآیند خرید خانه دارید. مهم نیست که چقدر آماده هستید، تا زمانی که در آن قرار نگیرید، پیش بینی این روند دشوار است. و این قبل از اینکه شروع به محاسبه مبالغ هنگفتی کنید که برای خرید خانه نیاز است.

از آنجایی که تجاوز می‌تواند ایجاد خطوط ملکی را دشوار کند، هنگامی که می‌خواهید خانه خود را بفروشید، می‌تواند نگرانی‌هایی را برای مالکیت ایجاد کند. بسیاری از ایالت ها قبل از اینکه بتوانید خانه خود را بفروشید، نیاز به بررسی املاک دارند و هرگونه تجاوز مورد توجه قرار می گیرد.

برخی از مالکان خانه دوم را به عنوان ملک سرمایه گذاری خریداری می کنند . به طور معمول، این به معنای ورق زدن و فروش مجدد خانه یا تبدیل آن به ملک اجاره ای است. املاک سرمایه گذاری برای خانه های دوم نیازمندی ها و نرخ های وام مسکن متفاوتی دارند. به عنوان مثال، بسیاری از صاحبان خانه نمی توانند از وام های بزرگ برای تامین مالی یک ملک سرمایه گذاری استفاده کنند، زیرا بسیاری از وام دهندگان اگر بیش از 14 روز در سال اجاره داده شوند، آن را یک “سرمایه گذاری” می دانند.

اولین گام این است که لیستی از پروژه ها ایجاد کنید که متناسب با بودجه شما و مهمتر از همه، محل قرارگیری کف باشد. وقتی صحبت از املاک و مستغلات برج خلیفه می شود ، اینجا بهشت روی زمین است. این یک پروژه شاهکار است که امکانات فوق العاده لوکس را با فناوری پیشرفته ترکیب می کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهنمای انتخاب لوازم منزل و آشپزخانه