مجله علمی خبری

پورتال خبری و سبک زندگی،آموزش مهارت های کاربردی

همه آنچیزی که در مورد مهریه و حضانت باید حتما بدانید

همه آنچیزی که در مورد مهریه و حضانت باید حتما بدانید

 

پایان نامه رشته حقوق

مراحل درخواست طلاق توافقی:بدون وکیل توافق زوج و زوجه می باشد . چه زوج و زوجه بخواهند وکیل بگیرند و چه نخواهند ، هر دو طرف باید به طلاق رضایت داشته باشند و بر سر مسائلی همچون : نفقه ، مهریه ، حضانت فرزند یا فرزندان مشترکشان  ، و … با یک دیگر به توافق برسند .
مهریه در عقد موقت قبل از دخول: عقد نکاح موقت ، که امروزه در عرف جامعه به صیغه ، از آن یاد می شود ( عقد نکاح موقت بر طبق ماده ۱۰۷۵ قانون مدنی که می فرماید : نکاح وقتی منقطع است که برای مدت معینی واقع شده باشد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای با سابقه است که دارای برترین و  با تجربه ترین مشاورین حقوقی و وکلا می باشد . این موسسه حقوقی معروف ، بیش تر از ۱۲ سال است که در زمینه طلاق ،مهریه و دیگر مسائل حقوق خانواده ، فعالیت می کند و پرونده های موفق بسیار زیادی نیز ، داشته است .
طلاق توافقی فوری و ارزان کرج در طول این پروسه تنش هایی میان زوجین به وجود آید که باعث شود پروسه طلاق زوجین با مشکلات بسیاری ، مواجه شود . بنابراین بهتر است زوجین با کمک و راهنمایی یک وکیل با سابقه و ماهر ، پروسه طلاق خود را خیلی فوری و در کم ترین زمان ممکن ، انجام دهند .
وکیل نفقه تبریز می تواند در خصوص نفقه زوجه ، نحوه مطالبه نفقه ، طرح دعوای کیفری ، طرح دعوای حقوقی نفقه ، و … به موکل خود در این زمینه کمک قابل توجهی کند . چرا که ، نفقه از جمله دعاوی می باشد که زن می تواند هم به صورت حقوقی و هم به صورت کیفری ، در این خصوص طرح دعوا کند ‌.
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با بیش تر از پنج هزار پرونده موفق در زمینه حقوق خانواده ، آماده ارائه خدمت به عموم مردم می باشد . افراد می توانند امور خود را به متخصص ترین و زبده ترین وکلای این موسسه حقوقی معتبر ، بسپارند .
شرایط طلاق توافقی با بچه:زوج و زوجه با هر تعداد فرزندی که دارند ( چه فرزند یا فرزندان آنان به سن بلوغ رسیده باشند و از شرایط حضانت خارج شده باشند ، چه به سن بلوغ نرسیده باشند و در شرایط حضانت باشند ) ، می توانند با توجه به توافقاتی که در خصوص فرزند یا فرزندانشان می کنند ، طلاق توافقی بگیرند
مشاوره طلاق تلفنی می تواند به زوجین این امکان را بدهد که بدون مراجعه حضوری و همچنین صرفه جویی در وقت پاسخ سوالات خود را دریافت کنند .
تکلیف جهیزیه مرد بعد از طلاق چه می شود ؟ در صورتی زوج و زوجه قصد طلاق و جدایی از یک دیگر را داشته باشند ، و زوجه ، تمام وسایلی را که زوج تهیه کرده تحت عنوان جهیزیه ، با خود ببرد در چنین وضعیتی مرد می تواند از طریق دادگاه خانواده ( اگر بهای جهیزیه از بیست میلیون تومان ، بیش تر باشد ) و یا شورای حل اختلاف ( زمانی که بهای جهیزیه از بیست میلیون تومان ، کم تر‌ باشد ) ، نسبت به استرداد جهیزیه اقدام کند .
حضانت دختر از مهم ترین و اساسی ترین مسائلی که ، پس از طلاق و جدایی والدین و یا حتی پس از فوت والدین ، مطرح می شود بحث حضانت فرزند یا فرزندان حاصل از ازدواج زوجه و زوج ، می باشد . این امر که حضانت دختر با پدر می باشد یا مادر ، بستگی به این امر دارد که دختر در چه سن و سالی باشد .
وکلای موسسه حقوقی با سابقه و پر مخاطب تهران طلاق ، از معروف ترین و متخصص ترین وکلای تهران می‌ باشند ، که در زمینه اجرت المثل و دیگر مسائل حوزه حقوق خانواده ( طلاق ، مهریه ، و … ) ، فعالیت می کنند .
طلاق توافقی فوری تنها زمانی امکان‌پذیر است که شما حتماً از یک وکیل کاربلد استفاده کنید. مشاوره‌های تلفنی مؤسسه تهران طلاق نیازی به‌صرف هزینه بالا و مشاوره‌های حضوری نخواهد داشت.
آیا بعد از فوت شوهر، خانم می تواند اقدام قانونی برای مطالبه ی مهریه نماید؟جهت پاسخ به این سوال و سوالات مشابه و مشاوره رایگان با موسسه تهران وکیل تماس بگیرید.
وکلا و مشاورین حقوقی موسسه حقوقی تهران طلاق ، جزء برترین و زبده ترین وکلا و مشاورین حقوقی تهران ، می باشند . به گونه ای که با خیال راحت می توان مسائل خود در خصوص حقوق خانواده را ، به وکلای متخصص و با تجربه این موسسه حقوقی معتبر ، سپرد و شاهد رسیدن به نتیجه مطلوب خود ، بود .
در صورت طلاق از طرف مرد آیا مهریه تقسیط میشود
اجرت المثل در طلاق .محاسبه کردن اجرت المثل ایام زوجیت ، بر طبق سنوات زندگی زناشویی زوج و زوجه است و در خصوص نحوه محاسبه آن باید اشاره کرد که : در صورتی که بین زوج و زوجه توافقی در این خصوص صورت نگرفته باشد ، کارشناس با بررسی کردن اموال غیر منقول و منقول مرد ، این مبلغ را تعیین خواهد کرد .
مشاوره حقوقی مهریه در تهران می تواند متذکر شود برای مثال مهریه زنی ۵۰۰ سکه بهار آزادی می باشد ، بر طبق قانون جدید مهریه تنها ۱۱۰ سکه بهار آزادی از این ۵۰۰ سکه ، دارای ضمانت اجرای کیفری است . و مابقی این ۱۱۰ سکه ضمانت اجرای کیفری نخواهند داشت
اگرشخص مدعی اعسار باشدواین امر به نظردادگاه موجه و مورد قبول واقع شود برای آن شخص دارای آثاری است.به طور مثال درخصوص اعسار از هزینه دادرسی،هزینه دادرسی فعلا از او دریافت نمی شود یامقداری از آن کاسته می شودیا اگر موضوع پرداخت مبلغی به نفع شخصی باشد برای پرداخت آن مهلت مناسبی داده خواهد شد یا اقساطی برای پرداخت آن درنظرگرفته خواهد شد.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای معتبر و موفق است که در زمینه طلاق و انواع آن و همچنین در زمینه دیگر‌ مسائل موجود در حقوق خانواده ، بیش تر از دوازده سال است که فعالیت می کند ، و در این مدت پرونده های موفق بسیار زیادی داشته است .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، دارای کادری حرفه ای و زبده از وکلا و مشاورین حقوقی متخصص و با تجربه می باشد ، که در زمینه حضانت از فرزند و شرایط سلب حضانت و دیگر مسائل حقوق خانواده ، سال ها فعالیت کرده و می کنند . به طوری که می توان امور خود را به وکلای این موسسه حقوقی پر مخاطب با خاطر آسوده  سپرد .
حکم جلب در جرایم مالی مخصوصا در مطالبه مهریه مجازات نیست بلکه فقط اعمال فشاری ‏است برای پرداخت دین و به دلیل آنکه مطالبه مهریه یک دعوای حقوقی میباشد.تهران طلاق جهت دریافت مشاوره رایگان در خدمت شما می باشد.
یکی از برترین و معروف ترین موسسه های حقوقی تهران ، که در زمینه طلاق توافقی ، مهریه ، حضانت   اجرت المثل ایام زوجیت ، نفقه ، و دیگر مسائل حقوق خانواده فعالیت می کند ، موسسه حقوقی تهران طلاق می باشد . این موسسه حقوقی دارای کادری از برترین و متخصص ترین وکلا و مشاورین حقوقی است که  سال ها در زمینه حقوق خانواده ، فعالیت کردند و پرونده های کثیری نیز در این خصوص به نتیجه مطلوب خود ، رساندند .
این مطلب را هم از دست ندهید :   دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
تهران طلاق