مجله علمی خبری

پورتال خبری و سبک زندگی،آموزش مهارت های کاربردی

قبل از انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات به این نکات دقت کنید

قبل از انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات به این نکات دقت کنید

در تهیه کادو حتما علاقه و سلیقه ای مخاطب خودتان را در نظر بگیرید. به رنگ و شکل که دوست دارد حتما توجه بکنید. برای مثال اگر قصد چاپ تیشرت را دارید به دنبال این باشید که شخصی که قرار است به اون هدیه بدهید به چه رنگی علاقه دارد و براساس علاقه مخاطب خود هدیه را تهیه بکنید.

چاپ پدموس دایره ای

 

لیست قیمت بادکنک تایلندی

سعی کنید اگر تمایل دارید در طراحی خود از رنگ های تیره استفاده بکنید در هنگام چاپ از کاغذهای متناسب مثل گلاسه در هنگام چاپ استفاده بکنید.
بروشور گلاسه ۱۳۵گرم

ارسال پیامک های تبلیغاتی

روش سوم هم چاپ مدیا است. در چاپ مدیا نوع چاپ تمام رنگی و به صورت لیبلی روی تیشرت انجام می شود با این تفاوت که در صورت امکان و نداشتن زمینه تصویر شما کار بدون بکگراند و دوربری شده روی تیشرت قرار می گیرد و محدودیت سایز چاپ هم ندارد فقط در چاپ مدیا توجه به چند نکته حائز اهمیت است اول اینکه کیفیت چاپ این روش به مراتب نسبت به دو روش دیگر بالاتر است و دوم اینکه چاپ تا سایز A3 و بدون بکگراند در این روش مقدور می باشد
چاپ سویشرت هودی ملانژ پرطرفدار ترین سری محصول سویشرت می باشد. این امر به دو دلیل است یکی قیمت ارزان تر این محصول نسبت به سایر سویشرت هاست و دیگری نوع سیستم چاپی آن است که به صورت مستقیم چاپ انجام می شود و چاپ به خورد پارچه می رود.

سایز طراحی گسترده: ۲۰x28.8 سانتیمتر

هزینه ۵۰۰ عدد پی وی سی 760 میکرون متالیک دورگرد +A*

لیست قیمت انواع سربرگ تحریر 80 گرم

کارت ویزیت سلفون مات دایره ای

کارت ویزیت سلفون مات

عکس از دختر افغان به همان اندازه می تواند به یاد ماندنی می باشد ، هرچند احساسات کمتری در آن عکس می باشد. این تصویر (که برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ در جلد National Geographic ظاهر شد) هم زیباست و هم آزار و اذیت هایی را می توان در چهره دختر خواند ، که پر از ترس ، عصبانیت ، عدم اطمینان و شجاعت است ، همه افراد در ابتدا رنگ خیره کننده چشم دختر هر بیننده را به خود جلب می کند و فضا را برای رسیدن به تمام آن احساسات فراهم بکند و این نتیجه الهاماتی که از آن تصویر می توان گرفت.
به طور معمول سفارش های چاپ روی تیشرت بین ۱ الی ۳ روزکاری در دفتر تهران چاپ و آماده تحویل می باشد. از این رو در وب سایت مجموعه امکان ثبت سفارش چاپ تیشرت زنانه سفید اسپان به دو صورت چاپ عادی ( ۳ روزکاری ) و چاپ فوری ( یکروزه ) مقدور می باشد. سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از ۳ روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ روی تیشرت فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی تیشرت به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد.
دومین موردی که به راحتی می تواند انتخاب و سفارش بدهید چاپ لیوان می باشد که در این مورد شما براساس تنوع لیوان هایی که در چاپ نفیس وجود دارد می توانید یک لیوان را انتخاب و عکس دلخواه خودتان را برروی لیوان چاپ بکنید. این عکس می تواند شامل عکس یادگاری شما در یک مسافرت و یا یک QR code می تواند باشد که متن و ویس صدای شما با اسکن از روی لیوان می توانید سفارش بدهید.
چاپ تراکت ارزان یک فرصت عالی مناسب برای تبلیغات هر سازمان می باشد. چاپ و طراحی و سپس توزیع تراکت نیازمند یک بودجه محدودی به نسبت سایر روش های بازاریابی می باشد و نتایج قابل قبولی هم نسبت به سایر روش های بازاریابی خواهد داشت کافی است شما مکان مناسب برای امر بازاریابی خودتان را مشخص بکنید.

هزینه هر ۱۰۰۰ عدد سلفون براق دورصاف +A*

در این مرحله شما سعی کنید اتو خودتان را در بالاترین دما تنظیم بکنید و اگر شما اتوی بخار دارید سعی بکنید از آب و یا هرگونه مایعاتی در گرم کردن کار خود جلوگیری بکنید زیرا سبب می شود رنگ های چاپ شده روی کاغذ پخش بشود.
وقتی نوبت به بازاریابی و تبلغات بصورت آفلاین می رسد می توان به بسیاری موارد همچون چاپ پاکت نامه اشاره کرد. شما از این موارد بصورت روزمره درحال استفاده از این موارد هستید و روزانه دارید از آن استفاده میکنید و به اهمیت داشتن این موارد شاید توجه نکرده باشید.
قصد داریم در ۴ گام اصول طراحی فاکتور را برای شما بیان کنیم
ما همواره در مجموعه چاپ نفیس خود را متعهد و ملزم به جبران خسارتی که از ناحیه ما صورت گرفته باشد می دانیم و به همین دلیل برای جبران خسارت شما از شما مشتری گرامی تقاضا داریم که مقاله شرایط گارانتی را به مطالعه بفرمایید، به دلیل اینکه پاسخگویی مجموعه نسبت به گارانتی محصول مطابق با شرایط گارنتی ذکر شده می باشد

کیفیت دوخت و پارچه تیشرت مشکی جودون یقه دار

از ویژگی های این مرکز امکان چاپ اختصاصی لیوان کاغذی در ۲ سایز استاندارد و مرسوم بازار کشور یعنی لیوان کاغذی ۲۰۰ و ۳۶۰ سی سی می باشد.

تیشرت طرح یلدا – خانم و آقای انار

مشخصات چاپ لیبل یووی دورصاف :

فرقی نمی کند عکس‌های خود را با موبایل گرفته باشید یا دوربین حرفه‌ای عکاسی، چاپیلوکس برای شما آنها را به زیبایی و با کیفیت ماندگار خواهد کرد. کافیست یکبار تصاویر چاپ شده خود را با دست لمس کنید و با چشم تماشا کنید، مشتری همیشگی چاپ عکس دیجیتال چاپیلوکس خواهید شد.

زمان تحویل سفارشات

محاسنی که کاغذ لاستر مات نسبت به سایز کاغذهای عکاسی دارد این است که این نوع کاغذ بیشتر برای عکس ها تیره بشدت کاربرد دارد. به دلیل پایین بودن قیمتی که دارد این نوع کاغذ برای نگهداری عکس های خانوادگی در آلبوم بسیار کاربرد دارد در نتیجه این نوع عکس در خانواده های ایرانی به شدت کاربرد دارد.
فایل های ارسالی شما بدون هیچ گونه تغییر و ویرایشی چاپ می شود. در صورتیکه عکس های ارسالی شما از کیفیت و وضوح خوبی برخوردار نباشد مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص عدم کیفیت محصولات چاپ شده نخواهد داشت. توصیه ما این است که عکس ها با کیفیت و مطابق با قوانین فایل های ارسالی در چاپ نفیس فرستاده شود.
برای چاپ تیشرت این یکسری مواد لازم جهت یک چاپ تیشرت فوری و زیبا کافی است و شما با تهیه این چند مورد ساده و در دسترس به راحتی می توانید یک چاپ تیشرت ارزان و با کیفیت ایجاد بکنید.
پس اگر به دنبال یک هدیه زیبا و البته ارزان قیمت برای عشق خود می گردد که او را غافلگیر کنید قطعا می توانید به عنوان یک گزینه منطقی روی این محصول حساب کنید و در صورت انتخاب به صورت آنلاین این محصول را انتخاب و در فرم سفارش آنلاین تصویری را که می خواهید روی پازل چاپ شود را برای ما از طریق فرم سفارش ارسال کنید.
پاکت A5 گلاسه 135 گرم به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.
برای چاپ سویشرت نیازمند یکسری از مواد اولیه می باشد که شما با استفاده از این مواد اولیه طرح خودتان را روی سویشرت به چاپ برسانید. 1- سویشرت 2- اتو 3-لیبل تیشرت 4- پرینتر رنگی
چاپ لیبل سلفون براق از دیگر سری محصولات پرفروش چاپ لیبل مجموعه ما می باشد. از ویژگی های بارز این نوع لیبل روکش سلفون براقی است که روی این محصول کشیده می شود که باعث ماندگاری و دوام بیشتر این محصول می شود.

چاپ کارت ویزیت لمینت مات مربع دورگرد

چاپ عکس یا طرح شما روی تیشرت هایی با بهترین کیفیت و وضوح بسیار بالا بر روی بهترین نوع تیشرت‌های مناسب چاپ از انواع سفید یا ملانژ موجود در بازار انجام می‌شود تا بتوانیم تمامی محصولات را از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا 100% تضمین کنیم.
در این ویدیو به صورت کامل و البته خلاصه می توانید آموزش ریست پرینتر های اپسون T50 و P50 را مشاهده بفرمایید.
اولین قدم برای انتخاب یک لیبل مناسب این است که بدانید این لیبل قرار است روی چه محصول یا در چه سطحی بچسبد. آیا برروی یک بطری شیشه ای چسبیده می شود؟ قابلمه سرامیکی در یک سطح صاف؟ یک وان پلاستیکی؟ بررسی این موضوع بسیار مهم می باشد زیرا دانستن این موضوع شما را بسیار زیاد می تواند کمک بکند. معمولا بیشتر لیبل هایی که چسبیده می شود روی سطوح صاف می باشد ولی برای سطوح ناهموار یا بافت دار قطعا باید از یک لیبل قوی تری استفاده بشود . دمایی که این لیبل ها باید چسبیده بشود را باید بررسی بکنید. بعضی وقت ها قرار است از این لیبل ها بعنوان پلمپ استفاده بشود که این سبک لیبل ها مخصوص به خودش هستش که وقتی شما بخواین کالایی را باز بکنید حتما آسیب میبیند و به اصطلاح از پلپ خارج می شود. بعضی وقت ها قرار است برروی این نوع لیبل ها با خودکار بنویسید باید نوع لیبل یووی فیلتردار سفارش بدهید.
چاپ بروشور های لوکس نهایتا تا سایز ۳۴ در ۴۸ سانت قابل چاپ و تاکنی می باشد ولی در ادامه فقط اعلام هزینه در سایز های استاندارد اعلام شده است و در صورتی که در سایز های غیر متداول نیاز به چاپ بروشور دارید می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید کارشناسان شما در ما آماده ارائه توضیحات به شما عزیزان می باشند.
تیشرت لانگ مدیا پنبه ای یقه گرد نیز از سری محصولات پرفروش و بسیار زیبای قابل چاپ ما می باشد.
نحوه محاسبه هزینه لیبل سلفون مات دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   برگزیده ای از اصطلاحات کوچه بازاری ایرانی قسمت 120

سایز L, سایز XL, سایز XXL

در چاپ دیجیتال از غلطک های الکترواستاتیک استفاده می شود تا تونر و یا همان جوهر را برروی کاغذ منتقل بکند. الکترواستاتیک در هر رنگ چاپ می کند که تونر را به شکل چگالی عمل می کند. سپس تونر روی ورق قرار می گیرد و سپس با استفاده از گرما بالا روی روی کاغذ قرار می گیرد.

تیشرت مشکی پنبه ای

چاپ لیبل یووی یکی از پرطرفدار ترین و البته ارزان قیمت ترین سری لیبل های قابل چاپ در سیستم کشور می باشد. ما این افتخار را دارد که بهترین کیفیت چاپ لیبل یووی به همراه مناسب ترین قیمت را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهد.
انواع کاغذهای عکاسی و کیفیت چاپ، پیدا کردن قاب مناسب، امضا و تاریخ زدن عکس چاپ شده و به دیوار زدن آن عکس، و یا چاپ عکس روی لیوان، چاپ روی تیشرت و دیگر اشیاء ویا حتی اینکه بدانید کسی در اتاق خود عکسی که شما آن را گرفته‌اید تخته شاسی کرده و به دیوار اتاقش زده، تنها نمونه‌ای از لذت‌های بی‌شمار هنر عکاسی است که اینستاگرامی‌ها از آن بی‌نصیب هستند.
شما باید از ارسال پست بین ساعت 4 بعد از ظهر تا 5 بعد از ظهر اجتناب کنید زیرا در آن زمان است طبق تحقیقات بیشترین محتوا بارگذاری و به اشتراک گذاشته می شود. این احتمال وجود دارد که پست شما در ساعات اوج اینستاگرام بدون بازدید و اصلا توجهی صورت نگیرد و در بین انواع پست ها گم بشود.
ورود × ورود رمز عبور را فراموش کرده اید؟ورود با کد یکبارمصرف ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:90) آیا حساب کاربری ندارید؟ثبت نام بازنشانی رمزعبورارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:90)برگشت به ورود ثبت نامارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:90) برگشت به ورود
با بهره گیری از چاپ و طراحی پاکت نامه های سفارشی می توان محتویات درونی آن را با ارزش بکنید. پاکت نامه ها بخش ضروری در تبلیغات اکثر سازمان ها در هنگام مکاتبات می باشد. با درج لوگو ، شعار ، یا نام شرکت در قسمت بیرونی پاکت ، می توان آن پاکت را از سایر پاکت نامه های پستی را متمایز کند.
نام تجاری یا لوگوی خودتان را به فاکتور اضافه بکنید
به طور معمول سفارش های چاپ روی تیشرت بین ۱ الی ۳ روزکاری در دفتر تهران چاپ و آماده تحویل می باشد. از این رو در وب سایت مجموعه امکان ثبت سفارش چاپ تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد به دو صورت چاپ عادی ( ۳ روزکاری ) و چاپ فوری ( یکروزه ) مقدور می باشد. سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از ۳ روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ روی تیشرت فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی تیشرت به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد.
این روزها بیشتر مشاغل در سراسر دنیا به سمت انجام دادن کارهای اداری بدون کاغذ پیش می رود. تقریبا یک مورد از ست های اداری که هنوز مورد استفاده و کارایی دارد چاپ سربرگ می باشد. دلیل اصلی مزایای چاپ سربرگ اهمیت داشتن چاپ سربرگ و انجام دادن بسیاری از کارها با استفاده از سربرگ های اداری می باشد. مزایای که سربرگ در حفظ اعتبار بخشی و اثرات مثبت برای آن سازمان نسبت به سایر موارد تبلیغاتی دیگر دارد بسیار زیاد می باشد. چاپ سربرگ یک تصویر حرفه از سازمان شما به دیگران می دهد.

هزینه سربرگ A4 تحریر 80 گرم :

کیفیت چاپ های انجام شده روی کاغذ لاستر بسیار عالی می باشد و علت پایین تر بودن قیمت این محصول به دلیل قیمت پایین تر کاغذ عکس آن می باشد.
مرحله اول: یک تیکه کاغذ برچسبی را برخلاف پارچه قرار بدهید.
قالب های طراحی کارت ویزیت سلفون براق ویزیتی 4.8×8.5 :
چاپ کارت ویزیت در این مجموعه بر روی جنس های متفاوت با روکش های متفاوت چاپ می گردد. از جمله چاپ کارت ویزیت سلفون براق و مات ، لمینت مات و یا براق ، لمینت برجسته ، کارت ویزیت های طلاکوب و مخملی ، کارت ویزیت پی وی سی و …
این باعث افزایش شهرت و اعتبار بخشی بیشتر در کسب و کار شما می شود و باعث جذب مشتری بیشتری در حرفه شما می شود. با داشتن بهترین پاکتهای سفارشی چاپ شده ، می توانید تعریف بهتری از تجارت خود ارائه دهید و آن را چشمگیرتر و پویاتر جلوه دهید. بنابراین ، با چاپ پاکت نامه اختصاصی سبب اعتبار بیشتری به تجارت خود بدهید و سعی کنید بهترین طرح را برای پاکت نامه خود به چاپ برسانید.

هزینه شاسی عکس ۲۰x۲۰ بر اساس ضخامت*

نکته اول: بروشور می تواند مقادیر زیادی مطالب را در خود جای بدهد

چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۳۰۰ میکرون

طرفداران تیم اورتون همیشه سعی دارند ثابت کنند که تیمشون از تیم لیورپول قوی تره
چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون
همانطور که قبلاً ذکر شد ، بهترین زمان برای تبلیغات به نوع آن شبکه و یا صفحه بستگی دارد. ما توجه خود را به دو روش رسانه اجتماعی متمرکز کرده ایم: ما قصد داریم در این مقاله بطور مخصوص به اینستاگرام و سایت های خبری اختصاص بدهیم
در تهیه کادو حتما علاقه و سلیقه ای مخاطب خودتان را در نظر بگیرید. به رنگ و شکل که دوست دارد حتما توجه بکنید. برای مثال اگر قصد چاپ تیشرت را دارید به دنبال این باشید که شخصی که قرار است به اون هدیه بدهید به چه رنگی علاقه دارد و براساس علاقه مخاطب خود هدیه را تهیه بکنید.

پاکت A5 کارتی 140 گرم