مجله علمی خبری

پورتال خبری و سبک زندگی،آموزش مهارت های کاربردی

قیمت دوربین نیمه حرفه ای

قیمت دوربین نیمه حرفه ای

قیمت دوربین نیمه حرفه ای

اگرچه دوربین های DSLR هنوز هم در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند. زیرا با همین قیمت می توان کیفیت بالایی را در آنها مشاهده کرد. اما سونی آلفا 6000 قطعا تنها استثنا در بین دوربین های آینه ای است. درست است که مدل دوربین آلفا از فیلمبرداری 4K پشتیبانی نمی کند و برای استفاده از این قابلیت باید مدل آلفا 6500 را انتخاب کنید اما باید گفت که قیمت آن مقرون به صرفه تر است. دوربین می تواند اشیا را به خوبی ردیابی کند و دوربین آینه ای بسیار مقرون به صرفه است.

به طور کلی دوربین نیمه حرفه ای به دوربینی گفته می شود که اندازه لنز و سنسور آن بزرگتر از دوربین کامپکت باشد. دوربین های این دسته که دارای آپشن های مختلفی هستند دارای زوم بالا، فیلم برداری با کیفیت بالا، تنظیمات پیشرفته و حرفه ای می باشند. این دوربین ها برای استفاده شخصی و دانشجویان رشته های عکاسی، گرافیک و معماری مناسب هستند.

اگر یک عکاس حرفه ای یا نیمه حرفه ای هستید و به دنبال  دوربین عکاسی نیمه حرفه ای هستید. دوربین های DSLR بسیار ارزان هستند و عمر باتری بالایی دارند، اما باید به یاد داشته باشیم که انواع مختلفی از لنزها در طول سال ها ساخته و طراحی شده اند. برخلاف دوربین آینه ای، دوربین های DSLR دارای ارگونومی و سنسور بینایی هوشمند هستند.

SONY a6400 یک دوربین همه کاره و همه کاره با قابلیت های پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری از آماتور تا پیشرفته است. این دوربین دارای سنسور APS-C با رزولوشن 2.24 مگاپیکسل با پردازنده قدرتمند BIONZ X می باشد که سریع و با کیفیت و در نتیجه نور کم، کیفیت بسیار بالا و نویز کم می باشد  sakhtafzarmag.comهزینه ها است.

دوربین هرگز ناپدید نخواهد شد، حتی اگر آیفون پرومکس داشته باشید. برخی می گویند دوربین تلفن همراه ما کار می کند، اما حق با آنهاست، زیرا آنها عکاس نیستند، فقط می خواهند عکس یک دوست یا همکار را در تلفن خود داشته باشند. امروزه مردم دوربین هایی را خریداری می کنند که در گروه گسترده جامعه قرار ندارند. آنها هدفمند هستند و می دانند که چه کاری می خواهند انجام دهند. امروزه وب کم ها یکی از مهم ترین منابع درآمد حاصل از تولید محتوا هستند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   شرکت سازه ابتکار ارشد : ساخت ماشین آلات تولید زغال و صادرات زغال

اگر به دنبال یک دوربین و دوربین فیلمبرداری حرفه ای و همه کاره هستید، حتما محصولات کانن را خریداری کنید زیرا قابلیت اطمینان و استفاده از دوربین آنها در بین دوربین ها و فیلمبرداران جدید، نیمه حرفه ای و حرفه ای ثابت شده است.

دوربین دیجیتال سه بعدی کانن که برای دانش آموزان مبتدی و نیمه حرفه ای طراحی و به فروش می رسد، تنظیمات، کیفیت و قابلیت استفاده متوسطی دارد، اما لازم است بدانید که این عناصر ارتقاء کسب و کار خود را برای کاربران آسان می کند. لذت بردن!

Canon 250D برای کسانی که بیشتر به دوربین موبایل تکیه می کنند و به دنبال عکاسی و عکاسی حرفه ای تری نسبت به موبایل هستند بسیار مناسب است. این دوربین ارزان قیمت در مقایسه با همتای خود دارای ویژگی های مهمی است. سنسور 1.1 مگاپیکسلی APS-C به شما امکان می دهد تصاویری با وضوح بالا ثبت کنید  biofa.ir  و با این سنسور می توانید ویدیوهای 4K UHD با سرعت 24 فریم بر ثانیه بگیرید.

Nikon D3500 مدل به روز و محبوب D3400 است. D3500 مجهز به سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C است که در مدل های پیشرفته نیکون (D5600 و D7200) نیز استفاده می شود. علاوه بر این، با پردازنده EXPEED 4 می توانید حساسیت نور را تا ISO 25600 افزایش دهید، در حالی که با این پردازنده می توانید سرعت عکاسی پیاپی تا 5 فریم در ثانیه را تجربه کنید.

دوربین Canon 90D پیشرفته ترین دوربین دو رقمی کانن است. دوربین پرسرعت دارای سنسوری با وضوح بالای 5.32 مگاپیکسل است. به لطف پردازنده DIGIC8 می‌تواند عکس‌برداری پیاپی با سرعت ۱۰ فریم در ثانیه و ویدیوهای UHD 4K با حداکثر سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و فول اچ‌دی ۱۰۸۰p استاندارد ۱۲۰ فریم بر ثانیه ثبت کند. سالن چت عمومی با این پردازنده می توان توانایی عکاسی با نویز کم در نور کم را تا ISO 25600 در حالت استاندارد و تا 51200 در حالت توسعه یافته افزایش داد.