فرآیند ارزیابی عملکرد و آموزش نیروی انسانی

دانلود پایان نامه

  • 4-آیا فرآیند ارزیابی عملکرد بر آموزش نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیر دارد؟
    5-آیا فرآیند ارزیابی عملکرد بر ماندگاری وکاهش جابجائی های کاری نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیر دارد؟
    1-6.فرضیه های تحقیق
    فرضیه اصلی
    فرآیند ارزیابی عملکرد بربهسازی نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهیدرجائی تاثیر دارد.
    فرضیات فرعی
    1-فرآیند ارزیابی عملکرد برانگیزش نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیردارد.
    2-فرآیند ارزیابی عملکرد بر خلاقیت نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیردارد.
    3-فرآیند ارزیابی عملکرد بر رضایت نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیردارد.
    4-فرآیند ارزیابی عملکرد بر آموزش نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیر دارد.
    5-فرآیند ارزیابی عملکرد بر ماندگاری نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیر دارد.
    1-7.قلمرو تحقیق
    قلمرو موضوعی:
    سنجش تاثیر فرآیند ارزیابی عملکرد بر بهسازی نیروی انسانی در حوزه علوم رفتاری
    قلمرو مکانی:
    قلمرو مکانی تحقیق دانشکده شهید رجائی کاشان
    قلمرو زمانی:
    قلمرو زمانی مقطعی از اسفند92 تا شهریور93
    1-8.تعریف واژه های تحقیق
    ارزیابی عملکرد: فرآیندی استراتژیک و یکپارچه است که با بهبود عملکرد افرادی که در سازمانها کار می کنند و با توسعه قابلیت های فردی و گروهی ، موفقیت پایدار سازمانها را فراهم می نماید (آرمسترانگ ، 1385).
    اهداف ارزیابی:به منظور بکارگیری حداکثر بهره وری از طریق شناسایی و سرمایه گذاری روی نقاط قوت کارکنان(رسولی،1392).
    معیار ارزیابی:آگاهی کارکنان از از شرح وظایف محوله و آگاهی از نتایج ارزیابی های قبلی و احتمالی به اطلاع آنها برسد(همان،ص209).
    افراد ارزیاب:کسانی که مسئولیت ارزیابی را به عهده دارند،که در اکثر سازمانها توسط مدیرت یا سرپرست مستقیم کارمند صورت می گیرد.(رسولی،1390)
    انگیزش:شناخت و رفع نیازها،شناخت و قدردانی ازکارکنان، احساس تعلق به کار، حس اهمیت شغل، حساسیت وتعهد فرد به کار(ضابط،67:1389).
    خلاقیت:ارائه و بکارگیری روشهای جدید، گرایش به تغییر، کشف واستفاده استعدادهای فردی، بهبود روش(محمدنژاد،1388).
    رضایت:احساس آرامش،شایسته سالاری،خشنودی کارکنان،عدم ابهام در نقش،وجهه و اعتبار شغل انجام کار(ضابط،67:1389).
    گرایش به آموزش:برنامه ریزی آموزشی،استفاده بهینه ازآموزش، کسب مهارت جدید، شناخت نقاط ضعف و قوت(ضابط،67:1389).

      کشاورزی و نگهداری
    این نوشته در مقالات و پایان نامه ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.