دانلود پایان نامه ارشد درمورد تعاریف مولفه های بازاریابی رابطه مند و تعریف مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود پایان نامه

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….3

  • بیان مسئله…………………………………………………………………………………………………………………………………………….5
    3-1 اهمیت و ضرورت…………………………………………………………………………………………………………………………………………8
    4-1 اهداف پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………….9
    1-4-1 هدف کلی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….9
    2-4-1 اهداف جزیی…………………………………………………………………………………………………………………………………………..9
    5-1 فرضیه های پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………….10
    6-1 تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها ………………………………………………………………………………………………………..10
    1-6-1 تعریف مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری………………………………………………………………………………………….10
    2-6-1 تعریف عملیاتی مدیریت ارتباط با مشتری………………………………………………………………………………………….12
    3-6-1 تعریف مفهومی مدیریت دانش…………………………………………………………………………………………………………….12
    4-6-1 تعریف عملیاتی مدیریت دانش…………………………………………………………………………………………………………….13
    5-6-1تعاریف مولفه های مدیریت دانش…………………………………………………………………………………………………………13
    6-6-1 تعریف مفهومی بازاریابی رابطه مند……………………………………………………………………………………………………..15
    7-6-1 تعریف عملیاتی بازاریابی هدفمند………………………………………………………………………………………………………..15
    8-6-1 تعاریف مولفه های بازاریابی رابطه مند………………………………………………………………………………………………..16
    9-6-1مشتری های بانک…………………………………………………………………………………………………………………………………17
    فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
    مبانی نظری…………………………………………………………………………………………………………………………………………20
    1-1-2 مدیریت ارتباط با مشتری……………………………………………………………………………………………………………………20
    2-1-2 نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری…………………………………………………………………………………………………24
    3-1-2 مدیریت دانش………………………………………………………………………………………………………………………………………29
    4-1-2 نظریه های مدیرت دانش…………………………………………………………………………………………………………………….33
    5-1-2 بازاریابی رابطه مند……………………………………………………………………………………………………………………………….37
    6-1-2 نظریه های بازاریابی رابطه مند……………………………………………………………………………………………………………41
    پیشینه پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………..43

      پایان نامه یادگیری سازمانی و استفاده از دانش
    این نوشته در مقالات و پایان نامه ها ارسال و , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.