۳ افسانه‌ درباره رنکینگ سایت‌ها که هرگز نباید باور کنید

حتما واسه شمام پیش اومده مطلب یا داستانی رو به دوستان یا بقیه بگید و بعد از اون شدیدا پشیمون و خجالت زده شید؛ چون بعد از اون معلوم می شه همه خیالات و باوراتون اشتباه بوده و فقط درگیر داستانای غیرحقیقی و افسانه شدین!
درباره هر چی که فکرش رو بکنین افسانه هست. هم از این قضیه مستثنی نیس و دیدگاه های مختلفی هست که مثل واقعیت به مردم القا شدن؛ اما افسانه ای بیش نیستن.
از بین تموم تفکرات جورواجوری که در مورد هست باورای اشتباهی که درباره رتبه بندی سایت عادی شده بیشتر هستن. در مطلبی که پیش روی شما قرار گرفته ۳ افسانه رو درباره رتبه بندی سایتا که هیچوقت نباید باور کنین بررسی می کنیم.

افسانه هایی درباره رتبه بندی که نباید باور کنین

اگه ترافیک سایت بیشتر شه، فروش و سود ما دو برابر می شه!
فرض کنین صاحب یه سایت بزرگ هستین و اونو به تیم ما در سپرده اید. تیم ما تموم مشکلات ساختار و لینکای داخلی رو که ممکنه از دلایل اصلی افت رتبه سایت شما باشه بررسی کرده و در عین حال بهترین محتوا ممکن هم تولید شده. اما شما هنوزم با وجود بهبود سایتتون به اون چه که می خواین نرسیدین؛ چون از یاد بردین ترافیک طبیعی با اندازه تبدیل سایت فرق داره!

مشکلات

کافیه حساب کتاب مختصری داشته باشین تا ببینین درآمدزایی شما به اندازه کسائی که از سایت شما بازدید می کنن نیس. پس باید قبول کنین این باور اشتباه بوده و شناخت بهترین محتوایی که بیش ترین برگشت سرمایه رو داره مهم تره!
برتری از رقبا در رتبه بندی خیلی مهمه!
وقتی که مدیران سایت واسه خود با کارشناسان فست سئو تماس می گیرن اولین سوالی که می پرسن اینه: سایت فلان در گوگل از ما جلوتره؛ باید تلاش کنیم از اون سبقت بگیریم و برتر باشیم!
شاید خنده دارترین افسانه ای که درباره رتبه بندی بین مردم عادی شده باشه همینه. در واقع امروز دیگه رتبه بندی و رتبه بندی سایتا مطرح نیس؛ ملاک موفقیت و برتری هر سایت اندازه درآمدزایی اون میشه. از این رو باید به عنوان فردی مدرن و امروزی مسئله حجم کلمات کلیدی و جستجو واسه پیدا کردن بهترین کلید واژه رو به فراموشی بسپارین و باور کنین که برتری از رقبا و رتبه اول گوگل بودن در صورت بالا بودن درآمدزایی یه سایت خیلی هم مهم نیس.

خنده

وسیله های تحقیق کلید واژه به طور کامل دقیق عمل می کنن!
سوال بعدی کسائی که قصد سئو سایت خود رو دارن اندازه جستجو و محبوبیت کلید واژه ایه که می خوایم با به کار گیری اون سایت رو بهینه کنیم.
قابل باور نیس اما یافته های تحقیقات ما دور محبوبیت و حجم یه کلید واژه خاص در گوگل و در سرویسای معروفی چون Moz، Keyword Planner و… فرقای آشکاری با هم داشته. به جای این که درگیر این افسانه شید بهتره فکر خود رو روی اندازه کلیک نسبت به رتبه (CTR) در کمپین خود متمرکز کنین.

حتما بخونین :

  • رتبه بندی یا رتبه بندی سایت در گوگل
  • از سوالات در عنوان مطالب استفاده می کنین؟ این مطلب رو از دست ندین
  • ۳ حقیقت باحال سئو که هر کسب وکاری باید بدونه
  • با رعایت این ۴ نکته در رتبه بندی سایت موفقیت رو به آغوش بکشین
  • به کار گیری کلمات کلیدی Long Tail