پیش‌بینی‌های بازاریابی برای سال جدید

Predictive Marketing

به گزارش آلامتو به نقل از ibazaryabi.com ؛ جهان بازاریابی بسیار رقابت برانگیز و هیجان انگیزه، بیشتر یه شبه تغییر می کنه و با اگه کمی دست دست کردن کنین ممکنه واسه همیشه عقب بیفتید، پس بازاریابان هوشمند باید جلوتر از واقعیتا حرکت کنن و از پیش بینیای آینده خبردار شن. این راه و روش به اونا کمک خواهد که به موفقیت کسب وکارشون ادامه.

در ادامه این مطلب بعضی از پیش بینیای بازاریابی که در سال آینده مورد انتظاره بیان می شه:

هدف قرار دادن محتوا، نه فقط تبلیغات

انجام تبلیغات الان در بین برنده ها و تبلیغ کنندگان بسیار رایجه، در سال آینده می بینیم که واسه بهینه سازی تجربه کاربران بیشتر محتوا هدف قرار میگیره. محتوایی که شخصی سازی شده و دارای ارزش باشه.

بهینه سازی تواناییای وابسته به گوشی موبایل

به کار گیری گوشی موبایل الان بازم به رشد خود ادامه میده، در سال گذشته گوشی موبایل و تبلتا از کامپیوترای رومیزی سبقت گرفتن. پس همه به یه روش هدف دار بازاریابی موبایل نیاز دارن، اما اندازه تبدیل در گوشیای گوشی موبایل خیلی پائینه، خیلی از مرورگرهای گوشی موبایل کوکیا رو پشتیبانی نمی کنن و فناوریای بسیاری هست که هنوز به وجود نیامده ان. انتظار میره در سال آینده این موارد بهبود پیدا کنن.

بازاریابی محتوا نیاز به اندازه گیری تاثیر ROI داره.

الان، بسترهای محبوب و بانفوذ بسیاری واسه بازاریابی محتوا هست و معیارهای مختلفی واسه اندازه گیری موفقیت تاثیر این کمپینا در نظر گرفته می شه؛ از جمله ریتوئیت، لایک، بازدید صفحه و بقیه متریکای استاندارد.

در سال جدید وسایل پیچیده ای واسه اندازه گیری تاثیر کمپینای بازاریابی محتوا ایجاد خواهد شدو شرکتای تکنولوژی شروع به ارائه ابزارهایی واسه اندازه گیری این تاثیر می کنن.

لینکای مهمون موثر نیس

اگه شما با سئو آشنا باشین، شاید از پست مهمون واسه ایجاد لینک استفاده می کنین به چه دلیل؟ واسه این‎ که اونا بسیار خوب کار می کنن. اما موتورهای جستجو شاید در سال آینده بروزرسانی می شن و خیلی از این لینکا بی ارزش می شن. حتما شما از راه موتورهای جستجو جریمه نمی شین، اما این لینکا هیچ کمکی به افزایش رتبه شما نمیکنه.

سئو سخت تر می شه

یادتون باشه که الگوریتم پاندا و پنگوئن گوگل چیجوری صنعت SEO سال پیش رو تکون دادن؟ گوگل امسال بروزرسانیای بیشتری داره و مطمئنا اینآپدیتا دستکاری لیست جستجو رو سخت تر می کنه و این معنیش اینه که شما باید روی ایجاد محصول و یا خدمت بهتر تمرکز کنیدو محتوای سایت خود رو بهتر کنین.

رسانه های اجتماعی به سنگ بنای وبلاگ نویسی تبدیل می شن.

می تونین حدس بزنین که به چه دلیل بعضی از وب سایتا محبوب تر از بقیه هستن؟ مطمئنا محتوا بخشی از این فرق رو منجر می شه، اما قسمت دیگه مربوط به حساب رسانه های اجتماعیه. ساخت حساب رسانه های اجتماعی و ارزش بیشتر در اون منتهی به محبوبیت بیشتر شما می شه.

مردم به دنبال برند شخصی خود هستن

این بسیار نادره که افراد روی برنده های شخصی خود تمرکز کنن، اما ثابت شده که اون یه ROI مثبت واسه کسب وکار بوجود میاره. اگه برندینگ شخصی شما قوی باشه در آخر کسب وکار شما درآمد بیشتری داره .

هدف از زندگی چیه و واسه چه هدفی باید زندگی کنین؟

چیجوری ترس از نا امید کردن بقیه رو از بین ببریم؟

بازاریابی

Share this post

Post navigation

You might be interested in...