پایان نامه رایگان درمورد مدیریت ارتباط با مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود پایان نامه
  • – عوامل مربوط به موانع اجرای بازاریابی رابطه مند در شرکت های بیمه دولتی کدامند؟
    – تقدم و تاخر هر یک از این عوامل به چه صورت است؟
    – سهم هر یک از این عوامل به چه میزان است؟
    6)تدوین و طراحی مدلی برای سنجش رضایت مندی مشتریان در صنعت بانکداری واندازه گیری رضایت مندی بانک کشاورزی براساس آن،علی دیواندری و جلیل دلخواه،1384
    این تحقیق با مطرح ساختن یک مدل جامع و نیز بکارگیری یک مدل ریاضی بارویکرد جدیدی رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی به عنوان جامعه آماری تحقیق را مورد سنجش قرار داده است.
    سؤالات اصلی این تحقیق به صورت زیر است:
    -شاخص های سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری چیست؟
    رضایت مندی مشتریان بانک کشاورزی از هر یک از شاخص های فوق درچه سطحی است؟
    -رضایت مندی کلی مشتریان بانک کشاورزی در چه سطحی است؟
    2-5-تاریخچه و معرفی بانک کشاورزی
    بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد 1312 تاسیس گردیده است ،این بانک هم اکنون با پشتوانه سالها تجربه خدمت رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکداری به مردم عزیز کشورمان در سراسر کشور فعال است. این بانک همواره به منظوراستفاده از دانش ،کسب تجربه و نواوری در خدمات بانکی ،از دستاورد های علمی داخلی و مطالعه بانک های پیشرو در دنیا بهره مند بوده است.
    چکیده ای از دستاورد های بانک به این شرح است:
    تهیه ،اجرا و استقرار نظام جامع بانکداری الکترونیک (مهر گستر)
    برای اولین بار در نظام بانکی کشور (Core Banking )
    توسعه و گسترش نظام مدیریت کیفیت در سطح بانک
    کار مهندسی مستمر فرایندها و روشهای انجام کار ،انعطاف پذیری سازمانی
    توجه و تمرکز بر سرمایه ی انسانی (ایجاد کارگاههای توانمد سازی ،یادگیری ،اموزش روشهای نوین مشتری مداری)
    استفاده از اخرین یافته های بازار یابی بانکی
    ایجاد ساختار مدیریت ارتباط با مشتریان عمده در قالب تفاهم نامه های ویژه
    ایجاد ساختار مدیریت ارتباط با مشتریان ((CRM
    بانک برتر از طرف نشریه ی TheBanker سال 2006
    این نوشته در مقالات و پایان نامه ها ارسال و , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.