دانلود پایان نامه ارشد درمورد مدیریت ارتباط با مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود پایان نامه
  • 1-2-2 پژوهش های مرتبط مدیریت دانش با مدیریت ارتباط با مشتریان………………………………………………….43
    2-2-2 پژوهش های ارتباط بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری……………………………………………….46
    2-2-2 جمع بندی و ارائه مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………………..48
    فصل سوم: فرایند پژوهش
    روش پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………………..52
    جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………………………………….52
    3-3 نمونه و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………………………..52
    5-3 ابزار پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………54
    6-3 روشهای تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………………56
    7-3 ملاحظات اخلاقی……………………………………………………………………………………………………………………………………..57
    فصل چهارم: یافته های پژوهشی
    داده های توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………………….59
    1-1-4 متغیرهای مورد مطالعه………………………………………………………………………………………………………………………..59
    یافته‌های استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………………….61
    1-2-4 فرضیه اصلی…………………………………………………………………………………………………………………………………………61
    2-2- 4 فرضیه فرعی یک………………………………………………………………………………………………………………………………..61
    3-2-4 فرضیه فرعی دو……………………………………………………………………………………………………………………………………63
    4-2-4 فرضیه فرعی سه…………………………………………………………………………………………………………………………………..66
    فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
    بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………………….69
    1-1-5فرضیه اصلی………………………………………………………………………………………………………………………………………….70
    2-1-5فرضیه فرعی یک…………………………………………………………………………………………………………………………………..71
    3-1-5فرضیه فرعی دو…………………………………………………………………………………………………………………………………….73
    4-1-5فرضیه فرعی سه……………………………………………………………………………………………………………………………………75
    محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………….78
    1-2-5خارج از اختیار محقق……………………………………………………………………………………………………………………………78
      دانلود پایان نامه ارشد درمورد بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری و تعریف مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری
    این نوشته در مقالات و پایان نامه ها ارسال و , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.