دانلود پایان نامه ارشد درمورد مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی رابطه‌مند

دانلود پایان نامه
  • 2-2-5در اختیار محقق…………………………………………………………………………………………………………………………………….78
    3-5پیشنهادات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………..79
    1-3-5پیشنهادات کاربردی………………………………………………………………………………………………………………………………79
    2-3-5پیشنهادات پژوهشی……………………………………………………………………………………………………………………………..79
    منابع
    منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….81
    منابع انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..83
    چکیده انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 86
    فهرست جداول
    عنوان صفحه
    جدول 1-3 جنسیت…………………………………………………………………………………………………………………………………………53
    جدول 2- 3 سطح تحصیلات……………………………………………………………………………………………………………………………53
    جدول 3-3 سابقه……………………………………………………………………………………………………………………………………………..54
    جدول 4-3 سن………………………………………………………………………………………………………………………………………………..54
    جدول 1-4- میانگین و انحراف معیار متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………………..59
    جدول 2-4- میانگین و انحراف معیار ابعاد مدیریت دانش……………………………………………………………………………..60
    جدول 3-4- میانگین و انحراف معیار ابعاد بازاریابی رابطه مند………………………………………………………………………60
    جدول 4-4- ماتریس همبستگی متغیرهای مورد مطالعه……………………………………………………………………………….61
    جدول 5-4- نتایج تحلیل رگرسیون مدیریت ارتباط با مشتری از روی مدیریت دانش و بازاریابی رابطه مند به شیوه همزمان…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….62
    جدول 6-4 ماتریس همبستگی………………………………………………………………………………………………………………………..64
    جدول 7-4- نتایج تحلیل رگرسیون همزمان مدیریت ارتباط با مشتری از روی ابعاد مدیریت دانش……… 65
    جدول 8-4- نتایج تحلیل رگرسیون همزمان مدیریت ارتباط با مشتری از روی ابعاد بازاریابی رابطه‌مند……66

    بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری
    در بین کارمندان بانک‌های شهرستان سپیدان
    به وسیله: روح اله کریمی

      تحقیق رایگان درمورد بهبود عملکرد و مقدار خطا
    این نوشته در مقالات و پایان نامه ها ارسال و , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.