تحقیق درمورد نماگرهای ساختاری بازار و محتوای اطلاعاتی

دانلود پایان نامه
  • ارزیابی رابطه بین اندازه‌ی شرکت با همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در قلمرو تحقیق
    ارزیابی رابطه بین روند کلی بازار با همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در قلمرو تحقیق
    سایر اهداف:
    بررسی تأثیر نماگرهای بازار بر همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در حوزه‌ی مدیریت سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد که به‌نوبه خود، موضوع جدیدی می‌باشد که در داخل کشور تاکنون مطالعه نشده است. بررسی چگونگی تأثیر متغیرها و ویژگی‌های متغیرهایی مانند نماگرهای بازار می‌تواند به درک اهمیت شرایط بازار بر بازده و قیمت سهام کمک کند.
    سؤالات تحقیق
    سؤال اصلی:
    چه رابطهای بین نماگرهای ساختاری بازار با همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در قلمرو تحقیق وجود دارد؟
    سؤالات فرعی:
    1. چه رابطه‌ای ﺑﻴﻦ عمق بازار با همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در ﺻﻨﺎﻳﻊ ﻓﻌﺎل ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان وﺟﻮد دارد؟
    2. چه رابطه‌ای ﺑﻴﻦ تغییرات حجم بازار با همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در ﺻﻨﺎﻳﻊ ﻓﻌﺎل ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان وﺟﻮد دارد؟
    3. چه رابطه‌ای ﺑﻴﻦ اندازه‌ی شرکت با همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در ﺻﻨﺎﻳﻊ ﻓﻌﺎل ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان وﺟﻮد دارد؟
    4. چه رابطه‌ای ﺑﻴﻦ روند کلی بازار با همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در ﺻﻨﺎﻳﻊ ﻓﻌﺎل ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان وﺟﻮد دارد؟
    فرضیه‌های تحقیق
    فرضیه‌های اصلی:
    بین نماگرهای ساختاری بازار و همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در قلمرو تحقیق رابطه وجود دارد.
    فرضیات فرعی:
    بین عمق بازار و همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در قلمرو تحقیق رابطه وجود دارد.
    بین تغییرات حجم بازار و همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در قلمرو تحقیق رابطه وجود دارد.
    بین اندازه‌ی شرکت و همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در قلمرو تحقیق رابطه وجود دارد.
    بین روند کلی بازار و همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در قلمرو تحقیق رابطه وجود دارد
    روش پژوهش
    روش پژوهش ازنظر ماهیت و محتوایی از نوع همبستگی و ازنظر هدف کاربردی بوده است. انجام پژوهش در چارچوب استدلال قیاسی استقرایی بوده است. ازنظر نوع اطلاعات در قالب پس رویدادی بوده است.
    این نوشته در مقالات و پایان نامه ها ارسال و , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.